logo
Jesteśmy efektem ewolucji marketingu

OD REKLAMY DO USER EXPERIENCE

Marketing był naszą pasją od początku naszego powstania. Najpierw zajmowaliśmy się prostymi zadaniami związanymi z reklamą. Tworzyliśmy grafikę użytkową przeznaczoną zarówno do druku, jak i celów cyfrowych. Tworzyliśmy dla naszych partnerów katalogi produktowe, ulotki oraz różnego rodzaju publikacje reklamowe.

Kolejnym etapem było bliższe zetknięcie ze światem cyfrowym. Poprzez tworzenie grafik na potrzeby komunikacji w social mediach zaczęliśmy tworzyć kampanie reklamowe. Kampanie, które były pierwszym krokiem w strategicznym podejściu do marketingu, ponieważ wymagały określenia grup docelowych klientów, czasu, w jakim miały się odbywać oraz odpowiednich formatów reklamowych. W kolejnym etapie zaczęliśmy rozwijać strategię komunikacji z klientem końcowym POS w supermarketach.

To w jakim czasie, w jaki sposób oraz za pomocą jakich mediów komunikujemy się z naszym klientem, było wtedy kluczowe. To był też moment zetknięcia się z myśleniem nakierowanym na moment of truth. Zaczęliśmy więc stosować podejście strategiczne też w tym zakresie. Zaczęliśmy myśleć o drodze klienta przed zetknięciem się z półką sklepową, jaki i po dokonaniu zakupu.

Myślenie o tym, co się dzieje przed zakupem, skierowało nas z powrotem do świata cyfrowego, ponieważ to tam klient szuka opinii o produkcie i na tej podstawie buduje swoją świadomość. To zbliżyło nas do pozycjonowania stron, do tworzenia bardziej dynamicznych form komunikacji, takich jak animacje, ale jednocześnie pracowaliśmy nad bezpośrednim kontaktem z klientem.

Doskonaliliśmy degustacje na podstawie algorytmów rozmowy z klientem. Teraz zajmujemy się całościowym spojrzeniem na naszych klientów. Robimy to używając technik User Expierence. Budujemy persony, opracowujemy customer journej, dobieramy odpowiednie narzędzia i umiejscawiamy je w czasie. Tworzymy kampanie billboardowe oraz telewizyjne.